US Airways & AMR Corp. CEO's Testify Before Senate On Antitrust : Foto di attualità

US Airways & AMR Corp. CEO's Testify Before Senate On Antitrust

Douglas 'Doug' Parker, chairman and chief executive officer of US Airways Group Inc., top to bottom, Thomas 'Tom' Horton, chairman, president and chief executive officer of AMR Corp.'s American Airlines, Diana Moss, vice president of the American Antitrust Institute, and William McGee, a consultant to Consumers Union, testify during a Senate Judiciary Committee hearing in Washington, D.C., U.S., on Tuesday, March 19, 2013. The proposed merger between American Airlines and US Airways would increase fares, reduce service to smaller communities and make it more difficult for low-cost carriers to compete, two consumer advocates said at a Senate hearing. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images
Didascalia:
Douglas 'Doug' Parker, chairman and chief executive officer of US Airways Group Inc., top to bottom, Thomas 'Tom' Horton, chairman, president and chief executive officer of AMR Corp.'s American Airlines, Diana Moss, vice president of the American Antitrust Institute, and William McGee, a consultant to Consumers Union, testify during a Senate Judiciary Committee hearing in Washington, D.C., U.S., on Tuesday, March 19, 2013. The proposed merger between American Airlines and US Airways would increase fares, reduce service to smaller communities and make it more difficult for low-cost carriers to compete, two consumer advocates said at a Senate hearing. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images
Calcola prezzoVisualizza carrello
Data di creazione:
19 marzo 2013
N. Editorial:
164058422
Restrizioni:
Contatta l'ufficio locale per informazioni su qualsiasi tipo di uso commerciale o promozionale.For editorial use only. Additional clearance required for commercial or promotional use, contact your local office for assistance. Any commercial or promotional use of Bloomberg content requires Bloomberg's prior written consent.
Tipo di licenza:
Rights-managedLe licenze dei prodotti rights-managed impongono specifiche restrizioni sull'utilizzo, tra cui quelle relative a dimensioni, posizionamento, durata d'uso e distribuzione geografica. Ti verrà chiesto di inviare informazioni sull'utilizzo previsto del prodotto, che saranno utilizzate per determinare l'ambito di uso consentito per la concessione dei diritti.
Fotografo:
Bloomberg / Collaboratore
Collezione:
Bloomberg
Attestazione:
Bloomberg via Getty Images
Max. dimensione file:
2.000 x 3.000 px (70,56 x 105,83 cm) - 72 dpi - 1 MB
Info sulla liberatoria:
Senza liberatoria.Ulteriori informazioni
Fonte:
Bloomberg
Nome oggetto:
AMR US AIRWAYS SENATE

Parole chiave

Immagine protetta da copyright. Getty Images si riserva il diritto di adire le vie legali contro i fruitori non autorizzati di questa immagine o clip e chiedere il risarcimento dei danni per le violazioni del copyright. La disponibilità di questa immagine non può essere garantita fino al momento dell'acquisto.
Douglas 'Doug' Parker chairman and chief executive officer of US... Foto di attualità 164058422America del Nord,American Airlines,Amministratore Delegato,Attività commerciale,Capitol Hill,Commissione degli Affari Giudiziari del Senato degli Stati Uniti,Composizione verticale,Congresso,Consumismo,Continente americano,Deposizione legale,Douglas,Finanza,Governo,Incorporazione,Legge,Presidente di organizzazione,Professione,Sedere,Stati Uniti d'America,Thomas,Tipo di trasporto,Udienza in tribunale,Viaggi,Vice Presidente,Volare,Washington DCPhotographer Collection: Bloomberg 2013 BloombergDouglas 'Doug' Parker, chairman and chief executive officer of US Airways Group Inc., top to bottom, Thomas 'Tom' Horton, chairman, president and chief executive officer of AMR Corp.'s American Airlines, Diana Moss, vice president of the American Antitrust Institute, and William McGee, a consultant to Consumers Union, testify during a Senate Judiciary Committee hearing in Washington, D.C., U.S., on Tuesday, March 19, 2013. The proposed merger between American Airlines and US Airways would increase fares, reduce service to smaller communities and make it more difficult for low-cost carriers to compete, two consumer advocates said at a Senate hearing. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images